Iklan Free/Tukar Link...PM tirah

Pengemis Bercinta

Assalamualaikum...

Nak tahu siapakah cinta pengemis???
Pengemis dah jatuh cinta dengan si sasa comel iaitu ok Taecyeon...
Merupakan seorng korean yg terkenal dgn rap..
Salah seorng anggota 2PM...hihihi..
Kan best kalo betul2 bercenta dgn dia...hurmmm...
Sempena kedatangan 2PM ke Malaysia 26Nov, i hope sgt2 dpt jmpa dia...
semoga xde halangan pd hari tue...aminnn..

Nota RM1: kalo xdpt dia, dpt yg sebijik mcm dia...mmg xlena tdo la saya...**angau dah nie...
Sama2 lah lihat keindahan ciptaan nie...saranghae taecyeon oppa!!!

 ❤ my oppa 
 ❤ hot model 
 ❤ put ur hands up 
 ❤ my b0y 
❤ i love his smile...
귀여운 @gwiyeoun@ cute@ comel

NOta RM2: He is mine...dont u dare t0 take him from me...auchhh
❤ jeoneun saranghae 

6 pesanan dari secret admire:

sleeping_maniac90 said...

haha peminat arts korea gak ke..
sy mnt ft island hehe

miss Tira said...

minat sgt...duk uma layan korea je...hihi

Gadis Butterfly said...

arrghhh...
comel nye....

Faa TiEy HAh said...

really ke 2pm dtg msia 26nov??wat konsert kew??ko nk g ke,,kena mengemis dulu la cari wit nk g tgk konsert dieorg..hahaha,,jgn mare yer yunk! =)

miss Tira said...

aah...jom la pegi...2 pon kalo xde hal...huhu