Iklan Free/Tukar Link...PM tirah

Lelaki baik sebenarnya JAHAT!

Salam...nmpknya traffic minggu ni agak slow...sy pon membusykn diri dengan berada di lab seawal 8.30 pg da kua bilik until 5pm...terpksa skip family day yg amat best..pt0oooiiitt.

Berbalik kpd tajuk...knp lelaki baik sebenarnya jahat?
jejaka2 encem semua jgn marah ye kal0 saya kata...anda sebenarnya jahat kalo anda terlalu baik...sy highlight kn terlalu baik...

contohnya...
Jika sorng laki tue terlalu baik ngn gals...xkesah la gals tue santek ke kurang santek ke sadis ke...act, gals mudah cair+lembut hati+tertarik dll dgn laki yg terlebey peramah nie...masalahnya, laki tue baik ngn semua org...so, jgn risau...anda tak dipesalahkan pun. Cuma nak cakap yg kalo anda terlalu baik...anda mungkin akan kecewakan hati ramai gals...

Dats y la..laki yg terlalu baik tue jahat. Tak salah pon cuma kne hati2+control...jgn sampai anda melukakan hati org...jgn jd jaat plak...teruskan dgn sikap baik itu yer...jgn terlebey baik plak...salah faham nanti susa w0...ermmm...ntah la...bleh dihuraikan dgn pjg lagi nie...tp malas...sekian.

ps : jejaka2 kacak semua jgn marah yer....hnya pndgn....sila lah komen pndgn anda...

17 pesanan dari secret admire:

Ad-Dien said...

aik? saya baik dengan semua orang...
kira saya jahat lah ya?

jemput ke WADi, tambah ilmu insyaAllah

Beckhrooy said...

tak semua lelaki baik tu jahat, tapi jangan lebih2 pulak baik2 ngan org terutamanya pompuan, nanti orang salah sangka, hehe

tnZackJ said...

apa kata anda??? tak kata apa-apa

DianaAzis said...

Sian lelaki baik..hehe..bagi saya pulak, tak salah sekiranya lelaki itu baik. Berbuat baik sesama insan kan dituntut. Tapi sebagai seorang lelaki yang bijak, dia kenalah membataskan perhatian dia terhadap kaum berlainan jantina supaya kebaikan dia tidak salah tafsir kerana perempuan mmg mudah cair bila perhatian diberikan.. :)

alimi bin mohd roslan said...

objektif yg di utamakan adalah output yg diberi oleh lelaki itu.. tapi bagaimana pula dengan tindak balas perempuan itu yg mudah menerima tanpa selidik.

bukan lelaki jahat dan bukan perempuan jahat.

mari kita lebih hightlight kepada kebaikan perempuan dan kebaikan lelaki.
tak habis2 asyik nak ungkit jantina yg berlainan

syafiqakarim said...

ex aku dulu mcm tu lah.
baik sgt.suweyy.aku benci dia sb gals lain jatuh hati kt dia.

Myboiler said...

maknanya disini bukan salah lelaki yang terlalu baik tapi gals tulah yang salah kerana mudah sangat cair... :)

Saiazuan said...

hmm jd xleh baik ngan sume gadis la? :(

TiraPengemis said...

ad-dien : baik yg tak menimbulkan salah faham tak pe la...bukan jaat tue...heeee

beckhrooy: sy setuju..kalo baik sgt nnt org slh faham...

tnzackJ : mksd mendalam tue..ngeeee

CWL: kan kn kn...

diana: itu lah ape yg sy mksdkn dlm entry nie....

alimi: komen yg bgs...tp last sentence agak tak berapa kena...fikirlah sendiri yer...awk tak baca entry saya btl2 tue...huhu

iqa: sbb tue la jgn terlalu baik....nnt org lain slh sngka...org lain lak jd mngsa...

boiler: oleh itu, jgn la kecewakn gals tue....kalo 10 org cepat cair...10 org la yg dikecewakan...ish3...

zuan: boleh la...cuma jgn smpai gals tue salah faham ats kebaikan kita...nnt cinta bertepuk sblh tgn...hehehe

TiraPengemis said...

ekekekke :)
kita bako je~

TiraPengemis said...

cik tikah: tq...ngeee~ tp xsemua laki cm tue...kn3...

Pondok Usang said...

wahh.. betul,betul,betul...

TiraPengemis said...

adakah pondok usang pnah mengalami nie? hehehe...