Iklan Free/Tukar Link...PM tirah

Assalamualaikum 2014



Salam semua warga blogger...

Iyaaahhh...exercise jari....lama sgt tak jenguk blog...tak update.



2013 bakal menutup tirai dan InsyaAllah, 2014 bakal menyusul dengan azam baru, nak start blogging balik....cewahhh...harap, bukan hangat2 tahi ayam lah.

Dengan ini, tirah ingin memohon maaf atas segala salah silap tirah selama jadi blogger, terkasar bahasa dan sebagainya. Semoga tahun baru ini membawa banyak makna dlm kehidupan kita, dan semoga kita sama2 berubah ke arah kebaikan, aminnn.

Harapan tirah, semoga kita sama2 maju dan rajin2 lah singgah blog tirah...InsyaALLAH, akan diubahsuai sikit. Mohon kerjasama drpd semua. Dah lama xblogging, macam kekok plak...ngeeee~

kosong-kosong yer!!!

Selamat Tahun Baru semua.

rokok tak sah !!! 

29Dec2013.

10 pesanan dari secret admire:

aswadz said...

lama menyepi nampak...

puteri kasih said...

samalah kita..bercuti dari blog...hahaha. Tapi puteri dua minggu je...hehehe :)

Aisyah azizon said...

selamat tahun baru kak tirah. smoga lembaran thun bru ni, lebih bermkna.

Cik Yaya said...

salam...
wahhh cik Tirah suda mau kmbli aktif ye...lama tgu..mne la pgi cik adik comei ni..huhu..
slmt thun baru cik tirah ^_^

aisya said...

lamanye menghilang.. huhu..

semoga tahun baru ni lebih baik dari tahun sebelum2nya buat kita semua.. :)

p/s : jgn bertapa lama2 lagi ye.. :P

fadh leyanie said...

marilah bergiat aktif kembali! selamat tahun 2014 :D

tirahzairi said...

fuhh...InsyaAllah...

Pondok Usang said...

Teruskan menulis ok.. Salam Maulidul Rasul SAW..