Iklan Free/Tukar Link...PM tirah

Saya Memang Tak Layak Untuk Awak

Salam. Awak, kalau awak baca nie, awk jgn salah faham yer.
Sebenarnya, dalam diam saya sukakan awk. Sebelum nie saya acah jer. Konon2 nk hilang tension. Walaupun kita tak pernah bercakap tp kita selalu terserempak. Semakin hari, saya semakin tersuka kat awk...Sekarang sy dah tahu siapa awk sebenarnya. Semakin saya nk mendekati awk, saya rasa makin susah untuk dapatkn awk. Saya tahu awk ada citarasa sendiri. Dan saya tahu, saya memang tak layak untuk awak. Siapalah saya kalau nak dibandingkan dengan awk...Awak ada segalanya, mungkin...tp sy, bnyk kekurangan...Awak, lepas nie, biarlah saya perhatikan awk dr jauh..Saya rela tunduk jika terserempak dengan awk. Saya tahu awk ramai peminat. Awak senang dpt s0meone yg awk suka sbb awk pon ada paras rupa...Biarlah saya hanya menjadi peminat setia awk dr belakang. Saya sgt gembira sbb pernah sukakan awk..."Dream High".
pix: cinta bertepuk sebelah tangan ;(

ps: rekaan semata2...salam =)

22 pesanan dari secret admire:

Ku Azhar said...

aiyoookkk...... hehehe

Edy Fee said...

perghhh kejam giler kartun ytuuu

merahitujambu said...

g cari yang leh sama2 tepuk

sis92 said...

mari tepuk amai2..hehe

Kho Ara said...

edy fee: katun je pon....kalo btl2 lg kejam.....

asyraf oppa: ntah....hihihi....rhsia

merahitujambu: jom tepuk2 tgn....=)

✿ cik pieQa ✿ said...

oh hem gi !

the nice one. :)

afzalsukasuki said...

la nape tak luahkan je.try la mana tau dpt :)

Kho Ara said...

cik pieqa: tq

afzal: ishhh...xbleyhhh, memalukn jer...

m@k jEm@h said...

hahaha,,aku paham sgt entry nie...owwwww,, ;p

Kho Ara said...

ko phm ke mak jemah? baguihhhh...
hahahhaha...=p

khairul said...

ooo ni cinta dlm diam ker ni ..saba2

khairul said...

ooo ni cinta dlm diam ker ni ..saba2

Kho Ara said...

khairul: hahaha...cinta bertepuk sblh tgn la....

Amir Baker said...

Alooo, ciannye aku tengok kartum pompuan tu. Sabar ye, support awak

Kho Ara said...

amir: tengs...cedey kn...=(

Ayie Abas said...

tak elok merendah diri..ermm

Kho Ara said...

ayie: hihihi...ntah la...

suzie rahman said...

klu suke.just say it. :)