Iklan Free/Tukar Link...PM tirah

Sedih Gara-gara Keguguran...

salam...pd hari yg agak bz nie...sy dgn berat hatinya, ingin mendedahkan kepada semua yang saya telah mengalami keguguran. Saya amat kecewa dengan apa yg telah terjadi nie. Dah bnyk cara dan langkah saya ambil supaya saya selamat dr keguguran, namun, nasib tak menyebelahi saya. Lepas nie, saya kene buat yg terbaik untuk diri saya spya saya gembira dan peristiwa itu tak berulang lagi. Walau apa pun, saya amat  bersyukur kerana Tuhan masih sayangkn saya kerana ianya hanyalah keguguran rambut...naseb baik xbotak terus...hihihi...amacam, sentap???

ps: jgn marah kalo sape2 panas aty baca entry saya...hihihi...oleh itu, jagalah kesihatan rambut anda spya tak gugur yer...any idea for the best quality of syamp0o? tell me lorhhh*plishhhh*....=)

 -
-
-
-
-
-
-

 -
-
-
-
-
-
-
-
sumber: g0ogle images

10 pesanan dari secret admire:

afzalsukasuki said...

samalah rambut afzal pon gugur :(

tirahzairi said...

gugur??? npe afzal? bnyk sgt berfikir...huhu

Miza LafvaLiSz said...

hai cik kak yang manis bz yea..hehe..jaga rambut jgn kasi botak taw..

tirahzairi said...

baik lahhh miza...hihihi

Unknown said...

alahai..ingat ka apa yg gugur tadi

tirahzairi said...

khairul: stakat nie, rmbut je gugur...xsmpt nk jga...bz je keje...huhu

reza al-razi said...

lorghh.. gugur rambut je.. cettt.. ;-)

tirahzairi said...

hehehe...jgn marah ea reza :)

F!faNy ZaiRi said...

eh2!!! kAK TIRAAa...rmbut awk ke t0ohh!!! eeii teruknye....hehehe!

tirahzairi said...

hahha...dek fifa...rmbut u la...i amik hr tue...hahaha