Iklan Free/Tukar Link...PM tirah

semua salah aku



Assalamualaikum...

Ketika tangan masih terasa sakit untuk menaip namun aku teruskan jua.
Ketika hati tidak mengizinkan aku untuk terus bercerita, namun aku teruskan jua.
Ketika perasaan aku masih huru hara untuk menerima segala yang terjadi, aku terpaksa tempuh jua.



Semua salah aku...

Aku yang berdosa.
Aku yang terlalu tamak.
Aku yang mementingkan diri sendiri.
Aku yang tidak berfkir dengan baik.
Aku yang terlalu gopoh.
Aku yang menentukan segalanya.

Semua salah aku...

Apa daya aku,
Hatiku meronta2,
Aku terlalu inginkan kebaikan,
Aku mungkin terlalu kejam,
Sukar untuk aku lepaskan sesuatu yang berharga,
Namun tak bisa aku paksa walaupun hatiku menjerit,
Oh hati...bersabarlah...bantulah tuanmu untuk menempuhi segala onak kehidupan.


.......ku sandarkan hidup matiku padaMu.

PS: Jika aku tidak hadir dalam hidup mu, semua ini tak akan berlaku...ya, semua salah aku.

TirahZairi


35 pesanan dari secret admire:

♥ Nana BamBam ♥ said...

kenapa nie tirahh? jangan sedey2 nak raya nie :)

cik kiwi's said...

tirah..jangan nak sedih. esok raye beb. chill!!!!

miz ruha said...

semua salah tirah...

hati, bersabarlah... :)

Kesuma Angsana said...

doakan yg terbaik for u ye !

Fiza Suhaimi said...

fiza tahu tira boleh face semua ni.. fiza tahu tira seorang gadis yang kuat dan tabah.. :)

Nelly Strange said...

Hye ! hehehe


nelly suka entri ni . ada makna ke ? :)

Zainul Fikriez said...

tentang apakah ni?
hadirnya kita dlm hidup seseorg itu ketentuan Allah...
moga bersabar :)

aisya said...

Kenapa ni cik tirah?
ape2pun semoga tabah dan bersabar ye.. :)

Anonymous said...

apa case pulak nie?? zzzz

amranaiman said...

sabar2.. abg pun slah gak tirah.. abg mntk maaf.. slmt hari raya

piraaa said...

sdih pulak raya2 ni

Aida Omar said...

Sangat sedih bila semua salah diletakkan atas bahu kita.. sedih dan sengsara.. T_T

✿Lady Ainaa✿ said...

ishh, kenapa ni syg??? gaduh ngn buah hati ke?? sbr la ye, im always be wif u okay?? =(

boni kacak said...

kenapa ni?? why??? mohon bawa berbincang jika cara tu dapat menjernihkan keadaan.. setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya.

Detective Fiqa said...

Hmm. relax. Sabar sabar . hmmm. huhu selamat harii rayee

shedameor said...

kenapa ni ? sabar :)

aswadz said...

problem apa yg melanda?

wahida idris said...

sabar ea. setiap yg berlaku mesti ada hikmahnya :)

..cik hana.. said...

nape ni dear...jangan sedih2..

caliph shuriken said...

sabar yer.. harap2 semua kembali ok...

dEdEQ dE wIshEs said...

JGN PERNAH SALAHKAN PERKENALAN DEAR .. MUNGKIN DE HIKMAH DIA .. <3 SABAR KERH ..

HAMBOI .. BERWAJAH BARU YE .. HEHE

dEdEQ dE wIshEs said...

JGN PERNAH SALAHKAN PERKENALAN KEWH DEAR .. <3 MUNGKIN DE HIKMAH D SEBALIK SUME NI ..

HAMBOI .. BLOG BERWAJAH BRU YEWP .. COMEY

aiN NaJwa said...

Jgn terlalu menyalahkan diri sendiri dan mudah mengeluh..semoge semuanya kembali pulih key..

KorN said...

mesti ade sumthing wrong ni kan?

Ayie Abas said...

x elok perbuatan suka menyalah kn diri sendiri tirah...nanti motivasi diri merudum teruk..

semua org ada kesilapan masing2..kita kan hanya manusia biasa...

tirah..ingat kata2 ni..."kerana dirimu amat berharga"... :)

Shera unly said...

haii syang :) rindu rindu , hikhik ><

puteri kasih said...

jangan menyalahkan diri sendiri..semuanya telah tertulis..belajar dari masa lalu dan ciptakan masa depan yang lebih bahagia :)

cinta siswi said...

xpe dear.. ALLAH always with us.. keep cool k.. muah! :)

jaakechik said...

kenapa ni...jgn sedih2 yer..bwk bersabar ada hikmahnya tuuu...

jaakechik said...

btw, salam aidiladha tirah!

Intan Norhaida said...

SEDIHNYE...APE YG TERJADI?? CERIAKAN DIRI YE..JGN STRES2.....

kaishin said...

sabar separuh dari iman..selamat hari raya korban :)

tirahzairi said...

thanks semua yg support...but, tirah mmg down!!!...huhu