Iklan Free/Tukar Link...PM tirah

Bayi COMEL Dijumpai

Salam...Hari ini, setelah mengemis (blogwalking mksdnya) saya telah menjumpai bayi COMEL. Kenapa masih ada manusia yang sanggup membuang bayi COMEL itu??? Tak rasa berdosakah? tak rasa bersalahkah? tak rasa kesiankah? Dimana letak sifat kemanusiaan anda? dimana? di kaki? di jamban? fikir lah sendiri...

Setelah habis madu anda telan, yang pahit main campak je merata2 kan...heyy, kammon la maimon...jangan nak menyamun sgt boleyh? erkkk...lari tajuk pulak...ok...tanpa membuang masa...jom kita terjah bayi COMEL itu...tapi....sebelum tue...saya ingin berpesan kepada pemilik bayi ini, tolong lah tuntut bayi COMEL nie...rugi taw!!! sopan je aku tengok...cian die, lapo susu ibu agaknya...bhahaha =D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
COMEL kan? muntah kuning la nampaknya...

INFO : Tahukah anda cola drink is the most acidic drink with pH 2.7 (more acidic) compared to vinegar???
Bagi mereka yg tak tahu...vinegar ialah sejenis cuka...tQ.

31 pesanan dari secret admire:

::♥~naiemah_ramli~♥:: said...

cisssss..!!!!!! dia rupanya..ekau ke tirah? hahaha..mmng comel :)

ShahzCudin said...

ish2! bayi sape la nih...hahaha
ok..lps ni minum vinegar la.. buh gula sket sdp r..

Eein Azryn said...

haha. anak sapalah tu ye. :D

Paris Lipton said...

muntah kua warna pink! heee

Aida Omar said...

peh!! cumey giler rasa nak pi pijak2 je tuan gambar nie.. hahaha..

vinegar adalah cuka ea..ingat air keluaran terbaru tadi..

Mohd Norafzal said...

bayi ni kalau org jumpa tepi tong sampah pon orang tak pedulik

cik Kartun said...

cissss.. org tua bby nie sila tuntut bby terbuang nie secpt yg mungkin huhuhu

ABU said...

kah kah kah.. intkan apa tadi..hahaa

Nana Leina said...

argh sudah.......hahahaha.. rela anta pusat kebajikan..

Koding said...

siapa parent dia agaknya ya??

widiea azira said...

ceh!! bayi ni aku rase nk buang jer tngkat patblas..haha boleh?

kim heeruul said...

comel gila siot. keh keh keh..

iszieylyanziy said...

alololo,,tomel nyaaaa,,haha

ZORA said...

bayi besar ni..hahahahah

aswadz said...

buwekk... (muntah kaler pelangi)

tdo kat alaska ke?

F!faNy ZaiRi said...

Perghh!!
sengal weii....:P

Mirul said...

sapa punya la tu? meh la bak sini.

Edy Fee said...

amboi besaq nye bayi.kikikiki
tak puas jadi baby ka

L said...

kalau gini, L pun nk bela.. hik3

jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/berkata-dengan-lemah-lembut.html

khairul akmal bin azman said...

bayi ke bayaaaa ? hehe..
hai ck!
sihat?

fadh leyanie said...

sadis la sapa yang buang bayi ni..kesejukan tu..:D

Justfun2u.com said...

comeynyer bayi yg kena buang tu... rasa nak derma RM singgit je..tp nak lempang laju2 dulu... wat suspended je...hakhkahk Tirah...Tirah...

TiraPengemis said...

hehe...korunk sabo je lah yer~layan! tq allzzz