Iklan Free/Tukar Link...PM tirah

Aku Bukan PLAYGIRL!!!

AKAUN BANK PENGEMIS BERTARIKH : 23/2/2012

Salam semua blogger macho dan hancho...apa khabar blogger comey dan comot?
Entry kali nie biasa2 sahaja...tak serius mcm entry lepas klik sini...dan tak terlalu santai. Tapi agak sensitip. Ini bukan masalah peribadi. Tapi masalah berkaitan dengan negara...mungkin masalah antara dua negara..atau mungkin masalah cinta antara dua negara...atau masalah hati...atau pun...masalah perasaan yang lebih dikenali sebagai masalah perasan...uwekkssss. Anda sendiri yang mampu menilai apakah masalah ini.

CHEKIDOUT NOW!!!

Berikut ialah kekasih gelapku...

jejaka sekalian mungkin akan tergugat dengan kehenseman mereka..OMG!

maaf jika loading terlalu lama...

...waiting...

sila scroll ke bawah untuk melihat kekasih gelapku paling latest...

...thank you...

saya konpius...tak taw nak pilih sape...ekceli ramai lagi.
takot korunk juling mata plak tengok...hahaha. Ada yg korunk kenal? 
mesti ada kan...kalo xkenal, cari sendiri sape mereka nie...

PS : credit to pak cik google image...gambar yg second last tue..eunhyuk...ade iras matluthfi tak?
(aku memang minat matluthfi...opssss...kantoi)
 

28 pesanan dari secret admire:

TiraPengemis said...

alamak!!! gambar dekat header tak termasuk...ishhh...lupa...mianeyo oppa!

aswadz said...

pilih jong kook. nnt sure ko akan dpt running ball. bole escape punishment. ngahaha...

acheeqa farhana said...

hahaha...sume rembat korea nmpknye..untg la..heee

Saddila said...

gamaiiiinyaaaa. dila tetap setia dgn lee dong wook :))

Saddila said...

gamaiiiinyaaaa. dila tetap setia dgn lee dong wook :))

xila riston said...

hongki!!! dr dulu setia dgn dong wook je...weeee

Cik Nurul said...

nak nichkhun 2pm !!! -.-

sekamar rindu said...

salam..

suka entri awak ni..:)

Encik Fikhri said...

aduyai..kekasih gelap semua cerah2 belaka..haha

SHAHIDA SHIDA said...

matlutfi, hmmm sapa yang tak minat, saya pun minat dia gak...tapi kan muka Apa tu namanya Jinwoon adala sikit mirip Matluthfi...

cinta siswi said...

haha... siswi pun bukan playgirl.. suke tgk je..hikhik..

Pondok Usang said...

tak gelap pun.. cerah je kekasih adik nii..

Diana Azis said...

ahaha..pilih tirah jangan tak pilih.. :)

♪ cik katak ♪ said...

jangan rampas jong kokkkkkk ~!!!!

widiea azira said...

letak m. daut kilau satu lagi baru cukup..haha mcm2 la Awak ni

~SaL IjOu~ said...

x kenal sorang pun.huehue

Sarah Mohd Saleh said...

eceh..nk jembu ajeee.pfftttt

nia marlissa said...

saya pom minat matlufti . hehe

tapi sya x kenal pelakon atau penyanyi korea . sobs sobs sobs

Eein Azryn said...

kekasih gelap yang tak gelap. haha. ^^

-Incek Fik- said...

sampai hati kau tak pilih jejaka melayu cam aku ni..


ahh! curang ekk. tacink la gini

kim heeruul said...

pilih la kim hyung joong.. keh keh keh..
sebab itu gua.. hahaa .. semua gua kenal..

NIZAM said...

tau takpe. ada iras2 matlutfi. ala.. ledd dong wook takde dlm senarai? hehe.

naiemah_ramli said...

erkk..kenal 2 3 org je..lps tu nama plak tak tau..sadis tol :(

TiraPengemis said...

nape sume suka dong wook nie? ak xminat la..huhu

Primadonna Jahat said...

hongki hongki hongki selama2nya.

TiraPengemis said...

woww primadonna suka hongki.....hehe..die mmg comey