Iklan Free/Tukar Link...PM tirah

Dato' Yang Dah Menggigil ???

BUKU AKAUN PENGEMIS BERTARIKH : 11/2/2012

Salam...wahh...sambil menaip nie, hati teruja nak update. Nak taw sbb pe? sebab..tak lama lagi, genap la setaun pengemis menyingle...huhu...berjaya jugak kan...kawan2 semua tak cye pengemis single...kalau sebelum nie, lepas clash, terus dapat pengganti...kali nie, hold jap...malas bercintan cintun...kdg2 rasa sunyi...yer la, hp senyap je...sendiri msg sendiri reply...credit xberganjak...untungla~

Time pegi jln2, jeles tgk org dating...adoii...tapi single nie sgt best..tak payah nak layan perasaan sgt. Bleh cuci mata (masa tak single pon bleh cuci mata blkng pkwe...hahhaa)...erkkk...mungkin ada yg single lebih dr setaun kan...tahniah2!!! Ape2 pon...jodoh dah ditetapkan cuma kita kne berusaha mencarinya...

Kalau rasa malas nak kerja kuat nak bayar ptptn, cari la org kaya raya mcm Dato' yg dah menggigil...Ini contoh...korunk jgn ikut taw...sbb nie contoh tak baik..hahaha. Pasni sape2 nak masuk line pengemis jgn lupa sediakan keperluan seperti berikut :-

sekeping gambar pasport bermata juling
video clip: cara2 korek hdng sambil gosok gigi
sijil anugerah jejaka paling hot
dan
salinan ID seperti dibawah
credit to : Abg jejai 

INFO : Inai boleh membaiki kuku yang rosak [petua org2 lama]

Jangan lupa tengok klate vs ganu. 
Sape pegi stadium mlm nie boleh la jmpa dgn saya kt stadium kota bharu...hehe.
Gol more klate gol more...all da best to klate n ganu.
 sekian, salam.

37 pesanan dari secret admire:

cik Kartun said...

boley la wat group single2 sengal plak..
CK harus join! hahaha

Aien Not Alien said...

ok..boleh la mula mencari pasangan...dah genap setahun solo...hihi..

Lea Isnawi said...

pandainya lompat2 kelas
sapa ajar ni

Cik tikah said...

tahniah sebab dah single :)

ZaroL said...

Kuku wa rosak, lepas ni nak inai pekat2 lah. weee~

L said...

hehe, L pun single lagi. jom.. huhu

jom jenguk sbentar=0
http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/mudahnya-kau-tingalkan-solat.html

Arra Ahmad said...

wah..payah dah orang na masuk line dia..kelas yang melompat ke kamu yang lompat?kikiki

Koding said...

Koding Berkata:
datuk yg ada ramai cucu atau kaya cucu, tak ada yang nak ke???

Encik Fikhri said...

bagos idea tu pengemis oi..haha..senang2 carik je dato dah tua2 kn.untong pasni xyah mengemis lg..hehe..

naiemah_ramli said...

kita serupa..hihihi ^__^ single best :) tp jeles tgk org kapel kn?=__="


*haha..ID yg mnarik :P

NIZAM said...

org kelantan ke? oh, sy juga.

Salam kenal,
NIZAM :))

p/s: nak lompat2 gak la. lompat galah. hehe

acheeqa farhana said...

single tu simple..hehe..thniah2..nti jumpa mr right trus kahwin..sng cite..hehehe

ZORA said...

single itu best..hehehehe

xila riston said...

yay jom jd janda mcm kite!!! kui3...lekkk ar kannn huhu

khairul said...

abg pon single lagik hhe

aswadz said...

kalo dah masuk kelas lompat, sape yg nak mengemis nih.

sharul izam said...

selamat menyambut hari menyingle..:)

syafiqakarim said...

kahkahkah....S.I.N.G.L.E sgt la.....

Woofer Storm said...

nak masuk line juga..tak kira.haha

C i k P i p i T e m b a m said...

wahh single lamanyeeeee... kita paling lama pon 5bulan je. HAHAHAHA

O CIKTEDDY said...

cik dh 4 taon single...haha
*x malunya shaye ckp kt sini*
xmo dh cintan cintun skrg,nk cari cinta yg halal je nnti..insyaAllah =)

syAzAnA said...

haha. pasti ada jodoh untuk kamuu. :)

yad'z said...

bukak group single.. hehehe

Eein Azryn said...

cuci mata je takpe. ngehehehe. ;p

cinta siswi said...

ore kelate?? hehe.. sep kite menang dos smlm. :P

kim heeruul said...

gua nak masuk line maxis boleh?
keh keh keh..

Mishter Izwän said...

boring kan single, sy da sthun lebih single, boringnyerrr, tp chilll


feel free to visit speechless009.blogspot.com

Fikri said...

Klate mene.. haha. tahniah2 :D

~SaL IjOu~ said...

kite x pernah couple & positively single~ ;)

Ungu Violet said...

bez hape single...enjoy!...hihi

Ayie Abas said...

kad ID geng sengal tu..ayie tgok sesuai dgn tira.

Edy Fee said...

sedap mje ayat datuk yg mengigil.hahaha sempoi

TiraPengemis said...

jom cri pasangan baru,...muahahha...gelak jaat~tengs 4 ur comments