Iklan Free/Tukar Link...PM tirah

Review Filem : Hoore! Hoore!


Salam.

HOORE! HOORE!

Sebuah filem muzikal lagu-lagu Allahyarham Sudirman.
Dibintangi oleh, Akim af7-Nurfarah Nazirah-Kilafairy-Adibah Noor, etc.

Sinopsis: Filem ini mengisahkan seorang wanita bertubuh besar, Nurul Aiman yang mempunyai tubuh yang agak   gempal dan tidak terlalu cantik, bendul tapi berhati baik. Namun begitu, ciri-ciri kewanitaan tetap ada seperti gadis-gadis yang lain. Aiman mempunyai dua orang sahabat baik, Lana dan Azadan. Mereka adalah rakan sekampung dan satu sekolah. 

" Orang Besar-besar Ni Kiut Pe! "

Filem ini lebih menarik dengan kemunculan Joe yang menyukai Aiman dan konflik kisah mereka. Ikuti kisah mereka dengan lagu lagu yang diolah semula dan diberi nafas baru. Pengajaran juga dapat diambil untuk mereka yang merasakan diri mereka seperti Aiman...keluarlah dari kepompong! Muka cantik tidak semestinya hati juga cantik.

sumber : gugel

PS: Maaf atas kelewatan review filem ini. Filem ni dah lama keluar...tirah jer yang baru tengok...hehe (eh, pestime aku review filem kt blog...errkkkk)Kepada mereka yg belum tengok, boleh la tengok...filem santai. Tirah suka filem nie sbb ada akim...hehehe. Apa apa pon, suara mereka mmg best. 

★/5

Bagi mereka yg dah tgk, acaner pendapat anda? meh share meh...

Sekian, TirahZairi




21 pesanan dari secret admire:

aisya said...

bila lah nak tengok ni.. asyik dengar org cakap best je.. huhu

Boni Kacak said...

tengok wayang tak ajak pun kan?? mencik2..

afzalsukasuki said...

aku pon baru tengok separuh.saje je tgk sekerat2 nak bagi macam citer sinetron

uncle said...

erkkk uncle ada tengok folder citer nih dalam USB adik ipar...tapi tak tengok lagi huhuuu

KorN said...

tgk wyg x ajak pon. mencik>> *tiru ayat boni

Drakula Comel said...

tq tgk filem akim..ehehe

♥ sitifarhana ♥ said...

sy pon bru je tgk horee2 hari tu..

pgajaranny dlm cite ni, ksih syg mmpu buatkan ap yg msthil mjadi realiti..dn plg pntg,jgn pndg rendah pd org lain..

3 bintang jugak!hehe

syiela said...

naper la tak ajak akak sekali hehehhe

tak pernah tengok lg pun :)

Ameerul Ashraf said...

citer ni mesty best kan?
x sempat nak tengok gy..

✿Lady Ainaa✿ said...

cite baru erk??? dah lama tak tengok tv, tak tahu apa cerita terbaru.. nak layan juga la...

Edy Fee said...

suka audio citer ni...puas dengar.selmat berpose

jaakechik said...

jaa tggu suami download jer laa..sini tadak panggung..huhu..btw, jaa dh list tirah di bloglist jaa..hehehe

sedutzone said...

saya pon tak besar, tapi comei ape... ahakz... macam mana tuh??

Joe_Hans said...

Tgok kat utube kelmarin... Muhahahahha

caliph shuriken said...

anime pun x smpat tgk.. yg lain2 lagi laa x smpat, erkk...

kaishin said...

best ke citer ni? nak kena tengok nih :P

tirahzairi said...

jemput tgk semua...hihi

iEdA said...

citer ni mmg besh...bole titis air mata gk lah esp. part nenek dia..bnyk pgjrn..hehe