Iklan Free/Tukar Link...PM tirah

wordless wednesday #15





23 pesanan dari secret admire:

zookdee said...

ass...datang berkunjung

Aida Omar said...

nak M&M tu sikit boleh? hehehe.. student life :)

KorN said...

err.. byk nye jajan...

aswadz said...

errr... sehari bape ringgit abes beli cekelat?

♥ sitifarhana ♥ said...

ni nak stdy ke nak makan ni? hehe

btw, kalau stdy mst rasa mcm nak makannnn je kan? haha..gud luck stdy tirah :)

Mishter Izwän said...

bnyk nye makanan dia. sume manis2? nk hilang ngantuk ke nk rongak kan gigi

mira maisara said...

study mesti kena ade jajan..baru tak bosan..hehe

shedameor said...

nak study ke nak makan ni ?? hehe

Edy Fee said...

makan ke study ni.aha lama tak mkan choco tu..

caliph shuriken said...

study smbil mamam, hikk...

Cik tikah said...

exam ke pesta makan ni? :P

✿Lady Ainaa✿ said...

bnyakkkknyaaaaaaaaa gula gula... hehehe.. tapi ena pun kalau study mesti ada makanan dekat sebelah.. baru masuk.. XD

Boni JLL3 said...

kenapa penuh dengan gula2 je ni?? manis tu!! rosak gigi!! hahaha

Ayie Abas said...

bagusssss...tirah...

mcm nih laa ayie suka...nanti ayie belanja m&m's byk2...okey tak?

(dlm mimpi dah laa) hehehe3...

cik mun said...

ni mkan ke study..hehehe

widiea azira said...

woi woi. .nk study ke nk makan ni. .haha

sharul izam said...

wah senjata smasa stdy...haiyakkk choki2x..heheh

Azhafizah Md Nor said...

study ke makan ni?hehe

putryteya said...

belajar sambil makan itu seronok :P tambah2 dengan M&M :P slrppp

tirahzairi said...

tirah terpksa stdy dengan coklat yg bnyk....biarpun gigi rosak....im not an extra clever student....owez sleepy ma....ayoyoyooyo

dhia adawiyah said...

Wahh !! sedapnya .. M&M .. nakk !! .. kacang ke coklat dalam nya ?? haha

tirahzairi said...

semua suka m&m ea?