Iklan Free/Tukar Link...PM tirah

wordless wednesday #24







24 pesanan dari secret admire:

Shida Radzuan said...

mcm sedihh plak..tirah..

Cik Yaya said...

salam cik tirah..

wah nmpk sedap..tp corak atas tu napenyer tu..alolol..xmo sedeyh2 ye

Phat said...

aik ko dah kenape tirah?

ANNA MARIANA said...

kenapa monyok jew?? hihihihi

puteri kasih said...

oloh nape cedey je tu?

SmilingOrange said...

Apasal cedih2 nie.. gaduh dgn pakwe ke?

Hazmin Hamudin said...

Macam tengah bersedih je tu

Katak Comel said...

sdpnye cupcake tu..
mohon post

hana hadi said...

sedih2 tapi tetap comel :)

Noor Mala Shahar said...

takut nak makan hehe
http://www.noormalashahar.blogspot.com

http://www.noormalashahar.com

❤arymineko❤ said...

sayang pulak nak makan cupcake comel tapi sedih ni :DD haha , cheer up tirahhh !

afzalsukasuki said...

kek ni terlalu cincai, kalau dipakaikan reben atau tali leher pasti osem

Mar Haini Abdul Rahim said...

huhu kesian.. kenapa cupcke ni masamm.. take time ye dear :)

Zierwa Zainal said...

npe sedih2 ni tirah.. cool blog ok!! hehe

Juliet_iRa~" said...

hye tirah..

bad mood ke ms entry ni?hee

jgn sedih2 yea..

sharul izam said...

tirah nape sedih .. sabar yea... terima kasih bagi bnyak nasihat =)

♥ Nana BamBam ♥ said...

tengok sedapp jeee kek ni, tapi bila tengok smiley ni monyokk je, tak jadi nak makan...

tirahzairi said...

thanks buat semua yg concern :)

♥ sitifarhana ♥ said...

namo sedih2 namooo. hihi