Iklan Free/Tukar Link...PM tirah

I will miss you...BUM



Assalamualaikum

Setelah 3 tahun saya bersama dengan BUM
Kini, BUM tidak lagi mampu bersama dengan saya
Saya juga terpaksa buang BUM jauh2
BUM dah tak berguna lagi untuk saya
Walaupun saya sedih, namun saya redha
Segala-galanya telah ditentukan oleh Tuhan

Semakin hari saya semakin risau
Kerana saya terpaksa mencari pengganti BUM
Saya perlukan pengganti disaat saya memerlukannya
Sebelum saya mendapat pengganti BUM
Saya ingin berterima kasih kepada BUM kerana
banyak memberi jasa kepada saya selama 3 tahun nie
terima kasih sebab bawak saya jalan2
Lepas nie, tiada lagi BUM bawak saya berjalan atau berlari.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
SELAMAT TINGGAL B.U.M !!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Ini lah BUM yg saya maksud kan...
tapak dah berlubang...
masuk air bebbb.

Ada x sape2 nak adiahkan saya kasut baru???
send KASUT ke 32999
hihi.

wasalam.

TirahZairi

20 pesanan dari secret admire:

Shiyda Aqma said...

dah 3 taun ? setianya dia pada si BUM ! hee

baby comel said...

saiz apa Tirah? meh kita post kasut baru :) hehehe, sedihnya terpaksa buang

Miza Yusof said...

miza pun ada kasut bum cemni tapi kaler hitam putih. sayangnya tapak dah haus tapi masih simpan sebab sangat berjasa :)

Atira Ameer said...

apa boleh buat , terpaksa beli baru .. hehe

~didiey~ said...

kasut rupanya..hihi
beli baru ye

hananhadila said...

arwah dulu baik orangnye ..

Nur Aisyah Lee said...

atoto. sedihnya entry ni . hehe. BUM Si Setia ~

aisya said...

kesiannya BUM.. terpaksa dibuang.. huhu..

Zierwa Zainal said...

hehe.. zz pun suke dgn kasut bum ni.. skrg yg zz pkai pun yg ke3.. hehe

Hanih Borhan said...

wow...lama tahan tu sampai 3 tahun...bagus kualiti & mesti pandai tuan dia jaga ni :p

mahal ke kasut ni wkt beli dulu?...

tak cuba hantar kat cobbler dulu ke,kot2 bley tampal/tampung...syg kan...

Huda Atar said...

same with me, syg nak buang kasut sneakers saye even dh x elok...

aiNa yaZiD said...

waaah 3 tahun lama tu! tp nak buat mcm mana. masa da time untk cri pengganti si BUM. hehehe =)

miz ruha said...

selamat tinggal..
i will miss u too... eh? :D

Aiisyah Roseskalerful said...

laa. kasut ke? puas tertanya2 bum tu apa? haha

✿A I N A A✿ said...

wow, memang lama.. hantar ke muzium la.. hahahahahhaa... btw, sygkan kasut tu even dah buruk sekalipun.. yela dah lama berkhidmat dengan kaki kita.. hehehe

caliph shuriken said...

mahal giler laa caj send kasut ke 32999 tu, hukk...

Lulu Yaya said...

da agak da BUM adalah sepasang kasut :D

aswadz said...

dah agak dah. mesti kasut.

tirahzairi said...

bagus la kalo pandai agak...hihi...